söndag 22 april 2012

Uppdaterad lista

  • Gå morgonpromenad - helst lördag och söndag - blev ingen promenad alls
  • Åka till VV
  • Tvätta
  • Städa hela lägenheten ordentligt - dammsuga, damma, skura och plocka i ordning
  • Rensa mitt skrivbord
  • Sortera mina träningskläder
  • Packa ihop alla vintersaker såsom skor, jackor och vantar
  • Rensa lådorna under sängen
  • Gå igenom min svarta hylla i rummet
  • Organisera min garderob
  • Skriva "personligt brev"
  • Färdigställa mitt CV
  • Söka jobb
  • Skriva en sammanfattning på undersökningen från Trygg Hansa till vårt Examensarbete
  • Sammanställa Christel Perssons artikel om hållbar utveckling - examensarbetet
  • Göra tre figurer till examensarbetet
  • Simma
  • Cykla minst 4 mil med Rebecka på söndag - regn = ingen cykling
  • Ringa och felanmäla vårt avlopp i badrummet
  • Löpträna - blev ett intensivpass på friskis istället. Väldigt jobbigt!
  • Köra ett styrkepass på gymmet
  • Köpa en försenad födelsedagspresent till Malin
  • Bjuda in till min examensceremoni
  • Sova minst 8 timmar/dygn
  • Myskväll med Vickan?!
Det är söndagkväll och man kan väl nästan säga att tiden är ute. Jag har ändå hunnit med en hel del tycker jag. Samt att hänga i soffan såsom Ida föreslog. Det blev häng i Vickans soffa igår och min i kväll när jag tittade på ett av mina favoritprogram; Mästarnas Mästare. Ett program som jag gillar riktigt mycket. Mästarnas Mästare och Så mycket bättre är två av de allra bästa programmen som går på TV anser jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar