onsdag 18 april 2012

Onsdag

Styrketräning blev det idag. Känns otroligt skönt i musklerna. Var alldeles för länge sedan som jag var på gymmet. Ska försöka hinna dit på fredag och söndag kanske. Har fortfarande inte planerat in min simning. Måste göra det så att det blir av. Jag måste göra det första passet. Det är alltid det som är det jobbigaste. Henrik tyckte att jag skulle simma 1000 m. 20x50. Antingen fredag eller så lördag. Vi får se...
Det här med att bli träningsnarkoman kanske vore någonting. Kroppen är trött efter styrkeövningarna på gymmet. Jag gillar kickarna.

Nu ska jag bara försöka bli av med mitt sötsug. Några tips Daria?

Frans är världens finaste bebis. Kan inte förstå att han snart blir 6 månader. Vår lilla prins.
Jag måste nog titta till honom i morgon med. Det är underbart att ha dem 5 minuter i från min lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar