söndag 8 april 2012

Frisk

I torsdags mådde jag inget vidare. Men jag vaknade utan halsont vilket jag hade förväntat mig att jag skulle vakna med. Vädret var uruselt så jag och mamma tog bilen till Ullared. Tar 30 minuter att åka dit härifrån vilket är perfekt. Det blev en hel del shopping. En hel del fynd. Hej jag är nu en extremt fattig student.
Jag tog mitt förnuft till fånga i fredags och tränade ingenting. Kan ha att göra med det tråkiga vädret, blev liksom inte ens en morgonpromenad.

Lördagen spenderades här i stugan med solen, pusslet och föräldrarna. Blev en promenad och sen cykling på eftermiddagen med pappa. Första gången som jag cyklade då det föll fina små snöflingor. Det var lite kallt och blåsigt. Men vi fick ihop en timma.

Idag har jag varit lite extrem. Blev en timmes morgonpromenad, 50 minuter (8 km) löpning och dagen avslutades med 60 min cykling. Jag är med andra ord dödstrött. Ska sova nu. Det värsta och typiska är att jag har ont i vänster knä. Inte så konstigt egentligen men väldigt tråkigt. Jag hoppas att det känns bättre imorgon. Imorgon drar vi norrut. Varför går tiden så snabbt? Jag vill stoppa tiden, stanna upp och bara vara här.

Nu ska jag orka resa mig ut soffan, borsta gaddarna och falla ihop i sängen. Älskar dock denna fysiska trötthet. Give me more!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar