tisdag 17 april 2012

Tisdag

Ny dag, nya möjligheter.

Livet kan allt vara bra konstigt. Saker och ting ställs på sin spets och man blir mer medveten.
Men varför måste det gå så långt att sakerna står och balanserar på kanten och ibland faller ihop för att man ska bli medveten? Det är nog någonting som jag kommer få jobba med resten av mitt liv - att bli medveten innan saker står på sin spets.
Man har så mycket att vara tacksam över.

Idag är jag tacksam för
  • Att mina vänner är fina, nära och underbara.
  • Att min släkt är fina, mår bra och finns där.
  • Att jag har en underbar familj med en omtänksam mamma, en pappa som alltid ställer upp, en bror som är den finaste brodern jag vet, en svägerska som jag inte skulle byta ut mot någon annan och en liten Frans som föddes frisk, fin och alldeles, alladeles underbar.
  • Jag mår bra, jag är frisk och kry (för det mesta)

Det är vad som betyder mest just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar