onsdag 11 april 2012

Sött

Är det inte konstigt att man så ofta har ett sötsug. Man vill bara ha någonting sött.
Tror jag har fått i mig för mycket socker under påsken. Mina föräldrar, speciellt min pappa har alltid sötsaker i närheten. Det är typ omöjligt att låta bli.
Igår när jag och Malin skulle kolla film blev det glass för min del med chokladsås och kolasås. Ikväll kom suget smygandes igen. Det blev en banan och apelsin med en klick vanlij kesella. Nyttigaste "sötsaken" på dryga en vecka. Ska försöka dra ner på sötsakerna. Annars kan det bli svårt att nå min målvikt. Måste försöka ta mig till VV den här veckan. Alldeles för länge sedan jag var där.

Mitt knä mår bra igen och idag blev det en lite drygt 5 km runda vid Röbo spåren här i Uppsala. Så skönt. Och jag tror att det är bästa tiden jag har haft på den rundan hittills. Underbart :)
Sitter nu och funderar om det är lite smärta jag känner i benhinnorna, men hoppas på att så är inte fallet. Nästa vecka börjar hårdträningen inför Tjejvättern och det kommer bli mer cykling på schemat samt simning med bror. Vilket kan vara bra för benhinnorna om de nu börjar ömma.

Får man gå och sova innan 21? Är så trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar