lördag 14 april 2012

Tjejvättern

Jag har funderat på vad jag ska ha för mål inför tjejvättern. Hyr många mil jag ska hinna med tills den 9 juni. Min kusin Sara har tänkt dig 40 mil. Hon är ju erfaren så man ska kanske lyssna på henne. Jag ska samtidigt hinna med löpträning, simning och styrketräning. Men jag tror att det går att få ihop om man planerar och satsar.
Jag har räknat på hur många mil jag har fått ihop hittills och det har blivit 9,8 mil. Så 30,2 mil kvar. Det borde man väl hinna på 61 dagar. Det tror jag att jag ska klara.

4 kommentarer:

  1. 40 mil - You can do it! You WILL do it ;) Gillar hur du stylat siten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack D! För peppen och för komplimangen. Klart jag ska göra det. Imorgon blir nästa tur. Lite för sliten efter en helhelg med Fanny och Maria Anderzen i Köpenhamn. Men i morgon är det en ny dag!

      Radera
  2. Det blir ju knappt 5 km om dagen, lätt plätt! :D Hur långa distanser cyklar du som mest?

    SvaraRadera
  3. Hittills har jag cyklat ca en timmes pass vilket blir ca 2,4 mil. Vill få in lite längre pass i alla fall på 4 mil men det får bli på helgerna tror jag. Cyklar ju till och från skolan också, men det räknar jag inte in. Härligt med stöttningen! :) Tack!

    SvaraRadera