tisdag 31 januari 2012

Trötter

Inser med trötthet att jag inte ens orkar eller kan stava rubriken rätt. Det kanske så det blir när man försöker läsa, sammanfatta och diskutera en engelsk vetenskaplig artikel på 24 sidor.

Tittar lite på ordspråk och finner ett som påminner mig om en fin vän.
Goda vänner kan göra allting tillsammans - men bara de bästa vänner kan göra ingenting tillsammans.
Min vän är inte alltid så pratglad men hon är en av de bästa. Just nu önskar jag att hon var här. Jag vill titta på vänner och skratta som bara vi kan. Saknar dig Emma.

Jag måste nog sätta på ett avsnitt av vänner. Nu på en gång!

3 kommentarer:

  1. Du är fin! Men vadå inte så pratglad? haha, jag pratar väl? :p Men tack! Det där gjorde mit måndag! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du vet vad jag menar med pratglad. Men jag försöker allt ändra på det ;)Härligt att jag gjorde din dag iaf!

      Radera
    2. Haha, sant. :o) Och jag får ju erkänna att du lyckas riktigt bra, jag blir bättre för varje dag som går!

      Radera