tisdag 31 januari 2012

Utsslagen

Det här var ju inte planen. Att jag skulle sitta här i soffan för mig själv. Resterna av middagen på soffbordet, datorn i mitt knä, disk på diskbänken, väskan oupppackad i hallen, frusna fötter och trött, stirrig blick.
Antingen skulle jag ha åkt och gymmat för mig själv, eller så skulle jag hängt på Vickan. Sen skulle jag ätit middag med Vic och Co, eller ätit sushi hemma hos Sanna. Istället blev det akut-snabbt-laga-tacos. Energin var nere på noll när jag kom hem 18.10, 10 timmar efter att jag lämnade lägenheten i morse. Dödstrött.

Min känsla just nu är alltså inte på topp. Känner mig irriterad på mig själv för att jag inte pallade mig iväg till gymmet. Ingen träning i dag heller skriker min inre röst. Men jag får tänka om. Tänka att jag nog behöver denna stund för mig själv, återhämta mig lite (från vad är dock frågan?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar