söndag 29 januari 2012

Effektiv

När jag kom hem vid 9 från min kära bror var jag sjukt effektiv. Dammsög hela lägenheten, Tvättade massa tvätt, städade toaletten och dammtorkade. Känner mig sjukt duktig. Nu ska jag bara försöka somna. Plus att jag började med ett nytt stickprojekt. En present, med något som jag inte gjort förr. Blir spännande.

Imorgon måste jag plugga. Men först skidåkning med Rebecka och Sofie. Sen blir det basket kl 16. Gratis för alla!! Kom och se Uppsala basket!

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Anna! Hade så klart ingen aning om att du bloggade. Men fan va kul med basket i Uppsala, och studier. Förstår det som att du är snart klar men har en tuff termin framför dig, bara hang in there!! Tack för ditt stöd på min blogg :) Ha d bäst tjejen! nu drar jag till gymmet ;) kram!

    SvaraRadera
  2. Nä men hejsan! :D Så du finns också här ute i bloggosfären? Det viste jag inte! Nu kommer jag ju gå in och tjuvkika ofta ;) Hoppas allt är bra med dig annars? :) Kram!

    SvaraRadera