fredag 22 mars 2013

Veckans träning

Känns som om jag är inne i en lite dålig träningsperiod. Jag hinner och orkar inte träna så mycket som jag önskar.
Jag vill gärna följa löpprogramet som jag har och utöver det vill jag få in ett spinningpass i veckan och gärna 1-2 pass på gymmet. Känns lite omöjligt. Mitt löpprogram snittar 3 löppass i veckan. Denna vecka har jag hunnit med 2 och imorgon ska jag springa det tredje med Ida i såsen.
Men det är all träning jag har hunnit med denna vecka. Sent möte och kvalitetstid med Malin har tagit upp veckans lediga timmar.

Nästa vecka känns ännu svårare då jag ska på svansjön, bio och eventuellt till Uppsala. Men jag får planera på något bra sätt så jag får till lite träning.

Jag visste att förra veckan var dålig. Kanske ska säga att mina veckor räknar jag torsdag-torsdag. Och förra var dålig. Pizza, vin, godis, glass i stora lass, skorpor, kakor och kanelbullar. Ja, ni hör ju själva, med det utgångsläget är det ju typ omöjligt att gå ner i vikt.

Så igår när jag vägde mig var det +0,5 kg. Inte bra.
Nu blir det skärpning. Jag ska ner i vikt och i mina byxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar