onsdag 13 mars 2013

Träning

Hittills går det enligt planerna.
Igår morse blev det spinning. 30-20-10 som är ett intervallpass på sats. Jobbigt var det och ledaren var bra. Inget att klaga på. Ska gå på fler av hans pass.

Idag blev det intervall träning med Hanna vid ett kallt friends arena. Sprang lite längre än planerat då vi båda missuppfatta hur vi skulle mötas upp efter våra löpningar. Hanna springer snabbare och längre än mig.
Men pass 2 av 3 denna vecka av mitt löpprogram är avklarat. Nu har jag enbart 10 km kvar på lördag. Ska gå.

Imorgon ska jag nog vila. Men skulle vilja köra styrketräning, men kanske ska spara den träningen till på fredagen istället. Kan ju inte ha allt för många vilodagar.
Löpschemat jag kör efter är upplagt efter att man ska klar Göteborgs varvet på 2 timmar. Problemet med mig är ju att jag även behöver träna till halvvättern och vill samt behöver få in styrka. Blir mycket träning framöver. Men jag gillar det!

Nu ska en trött tjej sova. Sovmorgon imorgon. Klockan ska inte ringa förrän 6.30. Hela veckan har den ringt på 05-någonting.

Jag hoppas mitt slit syns på vågen imorgon men kanske inte ska ge upp redan av dåliga resultat. 2 veckor kanske jag ska ge det innan jag börjar med möten igen.

Tåls att fundera på. Nu säger jag Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar