måndag 11 mars 2013

1855

1855 kronor på tåg. Känns ju så där roligt alltså. Men det kommer att bli bra när jag väl är där. Då var man uppbokad ett bra tag framåt. Hur kommer det sig att det alltid blir så?
Har väl kanske att göra med min skräck över min rastlöshet. Känslan att ha ingenting att göra en helg. Jag tror att jag nu kommer längta efter en helg i Stockholm.

Nu till helgen blir det Norrköping, men åker inte förrän lördag efter lunch. Där ska jag umgås med Frutten, Mallan, T och Fumsan.
Helgen därpå blir det att fara till Alingsås och hälsa på fina Ida.
Sen är det påsk och då ska jag fara till min älskade bror i Hälsingland vilket innebär lantluft och massa Fransmys.
Helgen efter påsk ska jag och Mamma ha Mor-och-dotter-mys i Stockholm.
Helgen därpå så har Malin sin 25 års fest i Uppsala.
Helgen efter det så ska jag till Falkenberg tillsammans med Malin och Vickan.
Sen är vi inne i slutet av april och då ska jag och Henrik kanske åka upp till Luleå och hälsa på Mormor.

Hur blev det såhär? Hur kan jag vara så uppbokad? Jag är glad att jag får denna fredag hemma.

Nu ska jag ta tag i någonting mer, ännu en sak att bocka av på "Att-göra-listan". Den växer och blir galet lång hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar