onsdag 3 mars 2010

Träningsvärk

Ja, det är vad jag har, träningsvärk. Benen och rumpan. Igår skulle jag ta i, körde först cirkelfys på dagen med Sanna och sen "tvingade" Vickan med mig på spinning. Känns i dag kan man ju säga. Sen när jag var på basketträningen så kände jag av benhinnorna. Yes vad roligt. Jag hatar benhinnor. Jag vet att hata är ett starkt ord, men jag hatar verkligen mina benhinnor.

Idag, så hade jag för ovanlighetens skull inget att plugga. Inget ska tolkas som inget till de kommande dagarna. Inget, tills på måndag. Men eftersom min helg kommer vara kanske uppbokad så kanske jag skulle ha läst det som jag ska ha läst tills dess. Men det glömmer vi. Skjuta upp har man ju gjort förut.

Idag var jag i stället hemmafru. Jag var ju i Usa ett år +3 månader och lekte mer eller mindre hemmafru. Alltså jag är expert.
Så jag har bakat bröd, som smakar riktigt gott. Gud vad jag har längtat. Tänkt att baka bröd i snart 2 månader. Sen efter det så blev det bullbak. Så goda blev de också. Underbart.
Sen blev det risotto-middag hos grannen Vickan. Underbart.
Vickan får inte flytta härifrån, hur ska jag då klara mig?

Nej nu ska jag sova.
Jag har lovat Sanna att vi ska gå på cirkelfys i morgon också, jag är inte värst sugen alltså. Just nu lockar det inte ens att ledaren är en riktg heting.

God natt mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar