fredag 5 mars 2010

Idag har vädret varit underbart. Oj vad jag längtar till våren. Lyckan kommer vara total när de sopar gatorna rena från grus! Älskar det!

Idag har jag träffat en gammal kompis från Kholm. Väldigt trevligt.

Just nu sitter jag i mörkret i vardagsrummet och bara lyssnar på musik och slappar. Jag hade tänkt att jag skulle plugga lite, göra lite instuderingsfrågor för att sen kunna ta helg. Men jag vet inte om jag orkar. Förstår inte hur jag kan vara så trött!

Nu blev jag lite sugen på att hänga med Ida och Sanna ut. Men har ju match i morgon, kl 12.15 så det är ingen bra idé. Jag ska istället njuta av att vara själv. Jag är dock inte det så ofta, så jag är ganska kass på det. Oftast blir jag rastlös och hör av mig till folk.
Jag funderar på att ta ett bad, men anar att jag kommer bli ännu tröttare då. Hade tänkt att kunna sova länge i morgon, inte vakna vid 6 tiden när Hampus börjar knälla. Men går jag och lägger mig för tidigt så kommer ju det inte ske.

Nehe, ganska ska ta fram något som jag ska laga till mat. Bacon eller Tacos? Fast tacos utan tomater kanske inte är så gott. Sen tänkte jag unna mig våfflor :)
Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och kanske en koffeintablett så att jag piggnar till mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar