onsdag 24 mars 2010

Onsdag

Varför pluggar jag inte? Varför är jag inte en duktig flicka?
Jag vill inte plugga, jag vill inte ha tenta. Jag vill att det ska vara fredag eftermiddag så jag kan fira med Ida. Jag vill åka till Luleå och glömma tentan totalt. Jag vet inte vad jag ska plugga på, eller hur jag ska göra. Usch och fy. Vill verkligen inte alls.

Idag har jag istället varit på vårdcentralen. Shoppat på apoteket och kollat på serier på nätet. Imorgon ska jag nog försöka åka iväg i några timmar så jag göra något i alla fall. Detta fungerar inte. Alls. Eller är det så att jag tror att jag kan det redan? Fast denna gång tror jag inte det. Så, kanske blir första omtentan för mig. Känns som det.

Ikväll finns det inget bra på tv, förrän kl 22, då jag ska se True Blood. Vad ska jag göra tills dess? Jag borde inte träna, jag tränade i 3 h i går. Först skivstångspinning pass och sen basketträning. Känns i kroppen i dag, eller jag har träningsvärk, mest från skivstången faktiskt. Var länge sen jag var på ett sånt pass. Åh, nu slog det mig. Vad jag ska göra ikväll i stället för att plugga. Kolla webb tv. Basket. Sallen Damer mot Luleå. Det har jag glömt bort och nu kom jag även på att jag har att titta på mästarnas mästare från igår. Oj YES vad glad jag blev nu! Nått att sysselsätta mig med så tiden går, och jag kan undvika pluggandet.

Åh vad jag är dålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar