söndag 14 mars 2010

Hem ljuva hem

Varje gång är det lika underbart. Att komma hem.
Att jag är så hemmakär, är helt otroligt. Det har jag inte varit förut. Vad har hänt? Jag har i alla fall haft en underbar helg. Fått med det bästa ur livet på en helg.

God mat, skidåkning med far, umgås med världens sötaste lilla Julia, umgås med min gamle goa vän Elin, basketträning med både tjejerna och grabbarna (älskar basket!), umgänge med mor och far, shopping med mor i norrköping, födelsedagsmiddag med några av de allra bästa (jag har underbara vänner), dansning på statt med bästa och superfika på stan, klappar sötaste hunden och kvalitettid med Malin. ♥

Nu blir det snart tåg hem till Uppsala tillsammans med bästa Vickan.

Fast jag vill inte åka hem. Knappt. Jag hinner inte med allt jag vill göra när jag är hemma. Tyvärr. Nej nu måste jag samla ihop mina saker.

1 kommentar:

  1. Gud vad kul det var att se dig! Mysigt att du kom förbi oss. Kram Elin och Julia

    SvaraRadera