torsdag 25 mars 2010

Crash

Som sagt, jag gör mycket för att slippa plugga. Idag gick förmiddagen väldigt bra. Eftermiddagen gick åt skogens. Eftersom min underbara vän Räven gav mig en voddler invite så var jag ju bara tvungen att testa. Först ut blev G.I Jane. Militärfilm, handlar om första kvinnan som blev en seal i us army. Tufft. Häftigt och motivera mig till att träna. Vill vara fit! Sommaren, here we come. Oj vad jag ska träna (hoppas jag).
Sen blev det en annan film, Crash. Vunnit en massa oscars har jag för mig. Himla bra. Rekomenderar den verkligen för de som inte har sett den. Nej nu har jag ont i huvudet, så nu ska jag lägga mig ner. Läsa lite anteckningar och sen ska jag lägga mig på min spikmatta. Gud så skönt.

God natt och önska mig lycka till, för i morgon kl 13 gäller det. Bära eller brista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar