tisdag 9 mars 2010

I feel like dancing

det gör jag.
Nästa tisdag, så ska jag allt till Snerikes. Helt klart. Jag och Ida har bokat in. Därmed basta.

Idag åt jag och Ida snask så att vi båda mådde illa. Inte bra. Äckligt!
Sen har jag köpt en jeansjacka som är för liten för mig. Trist. Måste nog skicka tillbaka.

Jag längtar till torsdag. När tåget har rullat in i min lilla hometown. När papi kommer och hämtar mig på stationen och jag får åka hem och mysa. Sen så kommer några av de bästa hem den helgen. Kan det bli bättre? Sen ska jag få träffa sötaste Julia. Hon har nog växt så jag knappt kommer känna i gen henne. Det ska i alla fall bli trevligt att se henne och hennes söta mamma Elin.

Nu ska jag ta på mig lite kläder och åka och träna basketball.
Basket, hur kan man någonsin vara utan det? I dont understand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar