måndag 26 mars 2012

Träligt

Tänkt så annorlunda det kan bli. Halsontet kom krypandes idag efter en värdelös natt. Jag sov uruselt. Halsen kändes värre nu ikväll så jag ligger i sängen redan. Öronproppar i eftersom Malin vill se tv. Maria wern eller 30 grader. Jag skulle också vilja se Maria wern men det är inte värt det. Jag vill bli frisk. Så jag har tagit mina USA-piller och hoppas att de gör underverk. Att jag får sova hela natten och att jag mår bättre imorgon. Ska ställa klockan på 8. Har föreläsning 10. Tänk om jag kan somna nu, då skulle jag hinna med 11 h sömn. Är jag inte en ny människa då, då är jag nog sjuk på riktigt.

Jag som var så sugen på att träna. Typiskt!

2 kommentarer:

  1. Usch, det är verkligen trist att bli sjuk. Smart av dig att vara ordentlig och gå och sova tidigt, jag tror det kommer hjälpa. =) Krya på dig en massa!

    SvaraRadera