torsdag 29 mars 2012

Stockholm

Jag passar även på (innan sängen kallar) att lägga upp lite härliga bilder från i helgen när jag var i Stockholm och myste med många fina vänner.Maria bjöd på riktigt god fredagsmiddag, och vinet var som vanligt inte att leka med. Hon kan sitt jobb den där Cronan. :)Vi gick sedan ut för drinkar och hamnade till sist på Garbos där vi dansade, buggade, skrattade, pratade, drack och spanade i våra gymnastikskor. Vilken kväll!

Lördagen blev det spaning på stan och sedan lunch med finaste Steffi . Jag lyckades dock inte ta någon bild, så ni får helt enkelt tro mig. ;)

Sen hamnade jag vid Mariatorget där bästa Malin bor. Hon hade fyllt år och bjöd på tårtkalas och plockmat. Jag och Bonnie dekorerade tårtan som gjordes av Bonnie och Henrik (förstås med Malin hängandes över axeln).





Födelsedagsbarnet får fin tårta med ljus och fin sång.

Egobild :)Malin, Fanny, Anna
Finaste Mallanbrallan och hennes vapendragare :)
En discokula och vi är plötsligt tillbaka på Nya Zeeland tillsammans med fina Bradon och Garret (självklart Pernilla och Ida med) och vår husbil och förstås Coldplay.
På morgonen bjöds det på brunch med våfflor hos Malin och Henrik. Det var ju faktiskt våffeldagen. Underbart gott! Sen blev det en promenad i fina soliga Stockholm tillsammans med en av mina finaste och bästaste vänner innan tåget tog mig tillbaka till kära Uppsala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar