måndag 5 mars 2012

En bra dag

"Today is the first day of the rest of your life"

Det blev en härlig löprunda ute vid Röbo. Denna gång var jag lite smartare och höll mig när det inte var isbanor eller mycket lera. När jag ska ta mig uppför första backen ser jag två personer som springer backen upp, där innan vägen vars stig sen går över vägen. Först tror jag att de är tillsammans. Andra tanken är att "Henrik har en likadan jacka". När jag springer uppför backen och jag är nästan uppe så vänder sig löparen om, jo men visst. Henrik i egen hög person. Så vi tog två vändor i backen innan jag sprang vidare till nästa backe och han sprang i kapp Elin och Frans, som jag precis hade missat (typiskt!).

Älskar att vi bor i samma stad. :)

Jag verkar ta min handledare helt på orden i eftermiddag/kväll och gå efter "Man ska göra andra saker också, ha ett liv". För nu ska jag hoppa upp på cykeln och ta mig hem till Rasmus som spontant bjöd in till middagsbjudning. Mysigt.

Känns som om det har blivit en bra start på den här terminen. Jag är mer social, jag tränar mer, jag mår bättre och jag är lättare. Det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar