söndag 25 mars 2012

Förändring

Jag ska sova, jag är riktigt trött efter en helhelg i Stockholm. En underbar helg Btw. Men innan jag ska sluta mina små blå så måste jag knappa lite på mobilen. Läsa ett blogginlägg på min gamle basketkompis blogg. Hon skriver om träning och viktnedgång.
Ikväll har jag inte haft den bästa kvällen (mat-och kalorimässigt) i mitt liv eller helg kanske man ska se det. Men jag har haft extremt trevligt och roligt. Men ikväll köpte jag godis. För många bitar för mycket socker. Magen är svullen inte enbart av det utan även pizzan jag åt. Iof en barnpizza. Men ändå. Samtidigt som jag älskar att man får unna sig så känner jag mig lite äcklig. Jag tog några bitar för mycket helt enkelt.
Samtidigt är jag lite stolt. Att jag känner så, märker hur kroppen reagerar när jag äter sådant som jag inte borde äta. Det är skillnad. Något som jag gillar.

Inlägget kanske inte är så logiskt för andra men för mig så är det det. Min tankeverksamhet är inte den starkaste efter 2 dagars.
Jag längtar tills imorgon när jag ska träna. Jag ser fram emot en härlig träningsvecka.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar