söndag 14 februari 2010

Lugn?

Idag är det alla hjärtans dag.
Det har jag inte alls tänkt och fira. Jag ska istället njuta av en fin dag.
Jag ska inte ha panik över allt plugg, jag har ätit god frukost med min kombo och hennes föräldrar som är här och lämnar deras katt. Vi ska vara kattägare i dryga 3 veckor. Kattvakter kanske man säger. Så jag har fått en ny kompis, jag tror han gillar mig. ;)

Nu sitter jag med plugg grejerna och håller på att svara på tentafrågor.
Sen ska jag laga lunch och kl 12 bär det av till Västerås för att spela match.
Vi ska vinna! Grrrr! Banne mig. Vi ska spöa dem igen.

Sen i kväll blir det middag och sen över till Räven för att mysa. Alla hjärtans dags mys - eller bara vanlig hedlig söndagsmys med söta vänner här i Uppsala.
Jag gillar Uppsala, jag gillar vännerna jag har skaffat mig här. Me like!
Mer än förra terminen kanske. Jag kanske har hittat ett lugn på något sätt. Eller så är det för att jag har så mycket att göra hela tiden, att jag inte hinner känna av min rastlöshet som troligtvis ligger och pyr under ytan.

Nej nu ska jag plugga en timme och sen lunch och gametime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar