måndag 12 november 2012

Ny vecka

Vägde mig i morse. Har dragit på det. Vet att jag gått upp mer. Vet att det är dåligt, speciellt för mig som vill hålla min vikt. Andra kanske skulle vara nöjda så här, men inte jag. Jag måste skärpa mig. Sockret måste bort. Måltiderna måste minska. Låter väldigt lätt men det är svårt. Måste träna mer och köra mer kondition. Detta är lite svårt när jag inte får springa, men jag måste köra mer spinning och därför ska jag palla mig upp imorgon bitti och köra ett spinningpass.
Måste helt enkelt skärpa mig på alla nivåer för jag vill ju inte tillbaka. 79,8 är ingen vikt för mig. Trivdes bättre med 74 men kan nöja mig med 76 också.

Ny vecka och nya mål.

Ska försöka planera maten och träningen lite bättre. Kanske kan ha att till jul minska ner till 76. Det borde vara möjligt. Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar