torsdag 8 november 2012

Energi

Jag letar efter energi att ta mig upp ur soffan. Efter spinning och ett corepass så är jag helt slut. Att dagen på jobbet slutade med en arg förälder "skällde" på mig och på skolan hjälper inte. "Det värsta jag sett" - sätter liksom spår. Jag lyckades hålla tårarna tillbaka när jag plockade upp sista legobitarna i byggis. Vissa saker orkar man bara inte med.

Jag som tycker att det börjar bli bättre.
Lusten är lika med noll för att gå till jobbet imorgon.
Kände mig som världens sämsta pedagog. Jag förstår att det inte var hennes mening men det var så det kändes.

Choklad och vänner har gjort kvällen lite bättre. Lyckades med några skratt och på spinningen fick jag ta ut lite frustration.

Nu ska jag plocka ihop och bädda sängar för mamma och pappa sover här ikväll.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar