torsdag 2 februari 2012

PM

Nu sitter jag här framför datorn. Jag måste försöka skriva några rader på mitt arbete, men istället hamnar jag på VVs hemsida, bloggar, olika receptsidor (letar vegetarisk mat till på söndag) och förstås FB. Detta är illa.
Jag måste ju skriva. Jag vill skriva om teoretiska perspektiv och tidigare forskning. NU. Jag vill bara ha det gjort.

Nu ska jag inte göra, det jag är allra bäst på, att spalta upp allt jag måste göra. Men det är ju så himla lätt att göra det. Jag får helt enkelt försöka ta tag i en sak i taget. Problemet är väl att jag vill ha allt gjort NU.

Om jag ska åka och handla så måste jag ju veta vad jag ska handla. Ska jag bara handla det jag behöver själv och avvakta med det som jag ska ha till på söndag? Stora frågor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar