torsdag 23 februari 2012

Ledig

Det är otroligt skönt att vara ledig. Att göra ingenting. I några dagar har jag åkt snowboard och längdskidor och det har varit väldigt roligt. Men man är inte ledig på samma sätt. Man sysselsätter sig hela tiden, och anstränger kroppen. Igår och idag har jag varit ledig och gjort absolut ingenting. Det är rätt skönt. Jag har bockat av några saker på min lista, men inte alls så många. Just nu kämpar jag med en present som jag hoppas ska bli klar innan jag åker tillbaka till Uppsala imorgon. Så det gäller att ligga i.

Jag har dock lite dåligt samvete. Som vanligt, så bygger jag upp min lista på "borde", fast egentligen borde listan hete "vill". Maria har försökt att lära mig. Jag ska snart bocka av en radda med vill/borde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar