lördag 4 maj 2013

Tyst

Det har varit tyst här ett tag. Jag tror att jag har lite för mycket att göra.
På jobbet skulle jag kunna säkerligen jobba till 20 varje dag i veckan i minst 1 1/2 vecka för att komma i kapp. Eller ha minst en 40-timmars vecka utan barn.

På fritiden är det också lite mycket. Göteborgsvarvet och halvvättern är snart och jag är både stressad och lite panikartad. Hur ska jag palla? Hur ska jag orka? Speciellt när jag inte ens orkar palla mig ut och springa.

Som igår. Kommer hem 17. Har tänkt att sticka ut och springa. Lägger mig på sängen i en tyst protest. Är så trött och försöker känna efter om jag har ont i halsen eller inte.

Sen ringer telefonen och tiden går och jag inser att jag aldrig hinner innan det är dags för The Boss på Friends arena.

En annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar