tisdag 21 maj 2013

Tröttare än tröttast

Trött. Trötthet. Ingen ork, ingen lust.
Idag har det varit en tröttsam dag på jobbet. Vet inte vad det har varit med alla barn idag. De är som djur. Bråkar hela tiden. Vad är det för fel på dem?!?!

Under fredag, lördag och söndag så sov jag 5 timmar per natt. Jag som måste ha runt 8 timmar per natt egentligen. Detta leder till att jag fortfarande är trött idag. Igår såg jag i kors och mummlade i nattmössan på jobbet. Somnade tidigt igår och sov över 9 timmar, men en bra natt räcker inte. Jag behöver några fler.

Nu sitter jag med huvudvärk, irriterade ögon och en alldeles för full mage. Jag äter för mycket på sista tiden och jag har fått dille på glass. Vaniljglass med maränger och chokladsås och sen till det banan. Idag blev det även färsk mango. Grymt gott, men inte speciellt bra för figuren.

Jag funderar nu på om jag ska kliva upp ur soffan, ta ur linserna, borsta tänderna och kolla på ett till avsnitt av Arrow (bra serie, snygg huvudperson) och sen återigen lägga mig på spikmattan så jag somnar gott.

Två bra nätter med mycket sömn kanske gör att jag kommer på banan igen. Att jag imorgon faktiskt orkar träna och städa lägenheten.

Jag har liksom fortfarande inte packat upp mina kläder sen helgen. Börjar bli dags nu tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar