tisdag 8 maj 2012

Slapperi

Idag är det ingen bra dag. I alla fall inte effektivt sett.

Vi satt bara halva dagen för att Malin skulle iväg på arbetsintervju. Jag åkte hem innan lunch. Det jag har lyckats att prestera är att köpa 4 linnen och en bh på stan. Äta lunch, tvätta och ätit upp kombo-Malins vanlijglass. Roliga veckan började igår för mig så jag skulle allt på det. Har något slags sötsug som inte tog slut efter en portion glass, utan den krävde bara mer glass tills glassen var slut.

Som tur ska jag till gymmet med Vic ikväll och jag funderar på om jag borde ut och springa 30 min nu för att få bort några av de många kalorierna jag har satt i mig. Eller så borde jag kanske organisera lägenheten. Mitt rum är kaos igen och i morgon ska vi sitta här och plugga. Kan ju vara trevligt om saker och ting är i ordning då. Jag borde även söka jobb. Men jag har hamnat i någon slags, ja dvala. Jag kollar på serier, äter glass och gör absolut ingenting.

Jag återkommer och berättar om jag fick någonting gjort eller om det bara blev slapperi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar