tisdag 19 oktober 2010

Studentlivet

Just nu önskar jag att jag inte studerade. Önskar att jag satt på ett plan påväg någonstans.
Detta är inte roligt. Det känns som om jag står på samma ställe och stampar hela tiden. Som att det går inte framåt överhuvudtaget. Jobbigt.

Imorgon måste den estetiska dimensionen bli klar. Måste.
För sen åker jag hem och vi kan inte arbeta med den, eftersom vi är två som gör den tillsammans. Men om vi bara lyckas vara effektiva i morgon så borde det gå. Måste gå.

Sen har vi ett seminarium som jag hoppas ska hjälpa mig i mitt arbete med min didaktiska analys. Jag hoppas verkligen på det här seminariumet. Jobbigt om det sen inte ger mig något.

Nu är jag så trött att jag ska gå och borsta tänderna och hoppas på att jag kan somna snabbt.
Blir att gå upp tidigt i morgon och packa ihop alla saker och kläder.
För efter seminariumet åker jag till Ktown. Hem till mamma och pappa.
Bli ompysslad. Jag längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar