lördag 16 oktober 2010

Lördag

Lördag.
Är det helg? Känns inte riktigt som det. Vaknade tidigt, varit på gymmet med Jessica och Elina. Tog lite längre tid än tänkt, men det var trevligt. Ska försöka komma i gång nu. Denna veckan blir det basket 4 gånger och styrketräning (gymmet) två gånger. Känns bra. Jag måste bara se till att vila mina benhinnor, för de lägger ju aldrig av att irritera mig. Jämt och ständigt ska de retas, göra ont och påminna mig om vad som kallas smärta.

En dag kanske jag slipper det. Jag borde gå till en sjukgymnast eller nått, men de kommer bara säga att jag måste vila. Det går faktiskt inte. Jag måste spela basket. Jag behöver basketen. Fast jag måste erkänna att denna veckan har det knappast varit roligt. Har bara varit förbannad på träningarna, mest på mig själv. Jag hoppas dock att det ska gå bättre i morgon när vi möter det andra Uppsala laget. Då jävlar. Ska riktigt tagga till.

Igår var ingen bra dag. Men idag satsar vi på en bra dag. Om jag bara kan ta tag i mitt plugg och göra klart min styrning och kontroll och skicka in den och få respons på den. Får jag sen veta att jag inte uppnår G så får jag väl bättra på det.

Nu fryser jag om fötterna, så nu blir det på med raggsockorna och diska och sen försöka sätta mig och göra klart den sista frågan.

Ikväll ska jag mysa med Tua.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar