tisdag 9 april 2013

Inspirerande program

Första säsongen missade jag. Jag hade väl kanske inget intresse. Men förra året satt jag bänkad varje vecka inför biggest loser. Igår började Sveriges tredje säsong och jag är förstås redan fast. Jag tittade på båda programmen idag då jag var i Uppsala igår och såg på när Uppsala förlorade med 3-0 mot Södertälje i semifinal.

Programmet är väldigt inspirerande. Man blir peppad till träning, goda matvanor och man inser vikten av att ta hand om sig själv.

Denna vecka ska jag kämpa lite extra mycket, speciellt då jag föll pladask för Skepparholmens efterrätts buffé. Sjukligt gott men otroligt onyttigt. Choklad är min last i livet.

Jag ska banne mig ha ett minus på vågen denna vecka. Förra veckan blev det plus minus noll. Tror det dock kan ha lite med roliga veckan att göra. Ska bli spännande att väga mig på torsdag.

Nu ska jag sova. Uppe alldeles för länge som vanligt på tisdagar då jag öppnar på onsdagar.

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar