tisdag 5 juni 2012

Uppsala

Uppsala är en fin stad. En stad jag bott i de senaste 3 1/2 åren. En stad som jag känner mig hemma i och som jag inte har tröttnat på. En stad som har gett mig underbara vänner. Jag tänker inte rabbla dem, men det finns flera fina själar som har hjälpt till att göra min Uppsalatid så underbar.

I höst ska jag lämna mitt hem. Jag ska flytta. Jag och Malin ska säga upp vår lägenhet och hon ska flytta till något annat och jag ska försöka hitta mig något boende i Stockholm.
Vilket jag inte tror blir lätt, men jag hoppas jag får tag på något.

Stora förändringar på gång. Det gör mig sorgsen i hjärtat samtidigt som det ska bli spännande med något nytt. Det finns för och nackdelar med allt. Som alltid.

Men det kommer ordna sig. På något sätt. Det tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar