fredag 8 juni 2012

Uppladdning

Imorgon är det dax.
Då är det tid för nästa etapp i tjejklassikern. Imorgon är det tjejvättern som är på schemat. Det ska bli kul, men jag är lite orolig. Jag blev sjuk och har inte cyklat alls mycket på 3 veckor. Jag cyklade 3,7 i onsdags med Malin men that's it. Jag är nervös för att jag ska få ont i ryggen, rumpan (egentligen underlivet) och knäna. Men pappa har gett mig en massa energibars, dextrosol mm så jag hoppas att jag med hjälp av dessa ska klara det.

Det är jag, Rebecka, Malin och min kusin Sara som ska köra tillsammans. Förhoppningsvis kan vi hjälpas åt och ta oss runt på en bra tid. Jag vet att Sara har ett mål. Jag hoppas bara jag kan hålla samma tempo. Som sagt min kondition är inte i bästa form, men förhoppningsvis har jag så bra grundkondition att jag ska klara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar