måndag 25 juni 2012

Regn

Regnet öser ner. I morse vaknade jag 5.30 av att en blomkruka ramla ner över nattduksbordet och skrämde nästan livet ur mig.

Dagen har fortsatt i ett segt tempo.

Imorgon åker jag till Falkenberg igen. I alla fall fram till lördag. Jag hoppas på sol sol och sol. Ska bada och försöka simma lite i havet. Börjar bli nervös för Vansbro. Men jag vet att jag klarar det men frågan är bara hur väl jag kommer klara det.

Träningen går sådär. Sprang i alla fall i fredags (för att förbereda mig inför all mat under midsommarhelgen). Skulle spring igår. Blev inte så. Idag vill man bara vara inomhus. Vägde mig i morse i alla fall 75,7. Så jag är under mitt mål i alla fall. Vilket är viktigast. Även om jag vägt 74(någonting) som minst. Bara jag håller mig inom 76-74 är jag nöjd. Får bli morgonpromenadet, löpturer och basket i Falkenberg nu i veckan.

Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar