torsdag 14 juni 2012

Underbart

Det känns som det går bra nu. (peppar peppar). 
• jag har nått min målvikt och blivit guldmedlem
• får härliga komplimanger tack vare att kilona har rasat
• jag har blivit klar med min lärarutbildning. Snart ska man ut och testa vingarna (läskigt)
• jag har fått ett jobb som verkar spännande och kollegorna verkar riktigt trevliga
• jag lyckades få en bra ingångslön
• jag ska flytta till Stockholm och pröva på en ny stad 
• jag klarade av tjejvättern och ser redan fram emot nästa år
• jag har underbara vänner
• jag har en familj som alltid finns där 
• jag har världens finaste lilla brorson. Frans är mitt allt. Tänk att man kan känna sån lycka över ett barn som inte är ens eget. 
• min kusin ska ha barn i september

•Det är SOMMAR!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar