fredag 15 februari 2013

Fredags tankar

Imorgon är det endast en vecka kvar till tjejvasan. Jag måste slå min tid. Jag bara måste. Just nu känns det lite långt borta eftersom jag är snuvig, hostan börjar komma och är galet trött och sockersuget är helt galet.
Men jag ska klara av det. Jag vet att jag kommer klara det. I måndags hade vi besök av Fredrik Sträng på besök på skolan. Eleverna fick lyssna på hur han hade bestigit Mount Everest. Väldigt intressant, och det jag fick med mig var tålamod, styrka, träning, tron på sig själv och man klarar mer än vad man tror.

Den här veckan blev inte alls som jag hade tänkt mig på något sätt. Men jag vet att nästa kommer bli bättre. Jag är helt säker. Jag kommer må bättre vilket innebär att jag kommer kunna träna och sen så ska jag inte trycka socker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar