torsdag 12 juli 2012

Lövören

Maria undrade idag om jag inte blev rastlös. Eftersom det jag gör på dagarna är inte speciellt mycket. Idag har jag suttit utomhus större delen av dagen, njutit av solen när den varit framme, lyssnat på sommarprataren, löst korsord, spelat kort med mor och far och pratat i telefon. Lite läsning har det blivit samt bastat och badat förstås.

Till och med mamma är lite rastlös. Imorgon ska jag underhålla henne lite mer. Dock finns det en stor risk för regn. Då kanske vi ska åka in till stan.

Jag blir i alla fall inte rastlös. Får ro i själen av att vara här tillsammans med mina älskade föräldrar. Jag längtar dock till söndag då Frans kommer till Luleå för första gången i sitt liv.

Nu ska jag spela lite rumble mot mamma och sen sova mina 10 timmar skönhetssömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar