fredag 6 juli 2012

Energi

Min energi var som bortblåst igår. Jag var trött i hela kroppen. Musten gick ur mig på tåget hem. Lyckades i alla fall handla, panta, simma, vaxa mig, tvätta och gå till VV.

Idag ska jag packa ner allt som jag inte behöver till söndag då jag åker till Luleå. Men här ligger jag i min säng, trött och seg. Önskar att jag drack kaffe. Har en lång lista med saker som ska hinnas med. Jag vet att jag måste resa mig upp och börja. Men det tar emot så mycket. Vet för det första inte riktigt vart jag ska börja. Köket, kläder, papper, vardagsrummet, sovrummet eller badrummet?! Jag har satt på hög musik, ätit lite frukost men energin finns inte i dag heller. Men idag ska det mesta bli klart. Funkar inte att ligga här.

Kanske har jag en aning om att jag kommer hinna ändå. Jag brukar regera så här i liknande situationer. Jag har svårt att ta tag i saker i alldeles för god tid.

Eller så inser jag inte hur mycket jag egentligen har att göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar