onsdag 14 december 2011

Sjuk ellet nått...

Jag mår skit. Jag har legat i sängen hela dagen. Vaknade efter 7, gick upp och kollade julkalendern, som faktiskt är riktigt bra, sen började magen köra igång. Jag fattar ingenting. Har jag ätit något dåligt? Inte vad jag vet, vågar knappt äta maten som jag lagade hemma igår, tänk om det är något i den? Så just nu ligger jag på 4 rostade mackor med endast smör på och två koppar te. Lyckats blanda ihop en egen vätskeersättning som jag försöker få i mig. Detta är ju helt värdelöst. Huvudet spränger och jag önskar att det kunde släppa. Egentligen behöver jag nog äta mat, men är inget roligt när man inte har någon matlust och man knappt orkar stå i köket.

Nu ska jag beställa ännu en julklapp på nätet och sen är jag typ klar med klapparna.

Ingen feber iaf, 37,1 °. Det är ju bra. Jag som ville träna i dag. Allt blev nu fel. Inget inköp av nyårsbiljetter, inget tacos med basketfolk, inget plugg. Suck!

Jag kanske återkommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar