onsdag 7 december 2011

Long time no see

Jag vet att jag är dålig på att skriva. Vet inte riktigt varför det blir så, för egentligen har jag en massa tid. Är nog dålig på att skriva överlag just nu. Men det kanske kan bli ändring på det.

Idag snöar det. Underbart. Det får dock gärna göra uppehåll vid 5 i 10 när jag ska cykla till universitetet. Man kan ju alltid hoppas. Dock verkar det som att det kommer bli varmt och att det ska regna. Jag vill ju ha snö. Jag vill ha vit mark. Jag vill kunna åka skidor. Hur ska jag annars komma i form till Tjejvasan? Det är inte jätte roligt att köra i stakmaskinen på gymmet, men det funkar förstås. Och på gymmet finns det ju snygga grabbs, och min hang-up som jag och Tua valde att benämna honom. Drömde om honom i natt och någon amerikansk grabb som ville gifta sig med mig. Haha! :)

Nu ska jag snart gå över till tvättstugan och slänga in tvätten i torktumlaren.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar