onsdag 17 november 2010

Sockor

Jag vet, jag är inte så bra på att uppdatera (undra vilka som egentligen bryr sig och läser min blogg). Jag pysslar med annat. Fråga mig inte vad, men tiden försvinner på något konstigt sätt ändå. Underligt va?

Idag har jag stickat klart mitt andra par med socks. Hel gråa blev de denna gång. Är faktiskt riktigt nöjd. Vad tycks?
Jag skulle plugga en massa idag. Börja på mitt PM och komma en bit på vägen. Den stora frågan är nu, hur har det gått? Ja, hittills har jag fått ihop 226 ord. Inte så mycket som jag hade räknat med. Men bättre än inget. Undra om jag ska försöka en sväng till innan jag ska iväg på basketträningen. Tveksamt måste jag ju säga. Kommer nog istället spendera tiden med att sticka, diska och byta om.

Imorgon ska jag bli klar med en av delarna till mitt PM. Banne mig! Det ska gå. Det ska lämnas på onsdag. Så jag har några dagar till på mig. Men fatta vad skönt det skulle vara om jag hann klart i helgen. Underbart!
Nej nu ska jag göra något annat och sen lira basket :D Yey! Har inte gjort det på 3 veckor. Har som sagt problem med mina benhinnor och går hos sjukgymnast och försöker träna upp mina ben så gott det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar