tisdag 9 november 2010

I had a dream

Nu var det ett tag sedan.
Har haft tenta, åkt bort och gjort andra saker i stället.

Det som är i mina tankar just nu är en dröm. En dröm från i natt.
Jag vet inte riktigt var i från den kom. Känns mest som från ingenstans, men det kanske fanns en liten, liten tanke på mannen från usa i mitt huvud när jag somnade. Ni vet, han den där långa med gigantiska tröjan (som jag har kvar än idag), han som gav mitt mitt wow, han i alla fall drömde jag om. Lite konstigt. Att något sånt finns kvar därinne. Vad var det, tre år sedan? Snacka om att sätta spår.

Drömmen var i alla fall en bra dröm (på gott och ont kanske), det var som när vi träffades i början. Allt var bra, han var söt, snygg, lång och fin. Jobbade i baren, precis som det var den kvällen, wow-kvällen. På, intresserad och söt. Tyvärr var det ju bara en dröm. Den kändes verklig.

Tillbaka till verkligheten.
Jag skulle gå upp kl 7 i morse för att börja plugga kl 8. Blev det så? Nej. Kunde inte öppna ögonen. Och nu sitter jag här, 2 timmar senare, fortfarande i pjamas och på FB. Illa! Hatar Facebook ibland. Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sätta på mig kläder och sätta igång. Måste få lite uppgifter gjorda.
Vara effektiv. Min absolut starkaste sida - not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar