måndag 19 april 2010

Måndag

Idag har det varit en okej dag. Jag har haft en lektion på praktiken och den gick helt okej. Min handledare tyckte att jag gjorde det bra. Känns bra. Sen lyckades jag övertala en bångstyrig pojke att följa med mig fast han hade vägrat att göra det med de andra lärarna. Men Jag, jag lyckades. Yey! Skön känsla!

Sen efter skolan blev det en tur till gymmet med Trisse. Hon har kört slut på mig och jag undrar vilken hemsk träningsvärk jag kommer att ha i morgon. Min svank gör redan ont. Men skönt. Har faktiskt börjat skriva träningsdagbok, och det är peppande. Jag vill träna mycket och jämt och jag vill komma i form. Snart bara en månad kvar till vårruset.

Nu ska jag försöka göra klart min planering för i morgon. Jag undrar hur jag ska hinna. Har fastnat framför Millenium. Missat det två lördagar i rad.

Hoppas ni har haft en okej start på veckan ni med.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar