fredag 16 april 2010

Älskade Fredag

Äntligen fredag. Gud vad skönt det känns. Vad som inte känns så bra är at jag inte hann med allt jag ahde tänkt i eftermiddag. Av någon konstig anledning. Kom hem tidigt, åkte ner på stan, köpte två par jeans och present till Hanna. Sen åkte jag hem och stack ut och sprang med Vickan. Hela rundan var 8,83 km. Jag känner mig så duktig. Även om vi värmde upp med promenad 8 minn av dessa nästan 9km. Sen gick jag några minuter då och då för att orka med. Men jag vette fan om jag någonsin sprungit så långt. Jag är STOLT!

Så nu har jag duschat, bäddat med nya lakarn och druckit två cider och snart ska jag åka ner på stan och äta med några härliga vänner i Uppsala.

Sötaste Heini fyller år i dag! Det ska firas. Ev med utgång. Kvällen får visa sig vart den tar sig!

Har ju klarat av första veckan av praktiken. Kan hända att jag tänker fira det också. Även fast planen inte var så.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar