söndag 17 januari 2010

Tillbaka till vardagen

Uppsala. Tillbaka.
Känns okej. Är bara så sjukt trött efter en galen kväll i går i Stockholm. Var nästan vaken i 24h, det kommer jag nog känna av i morgon när jag ska upp 06.30. Längtar inte alls faktiskt.

Sälen gjorde mig gott. Blev 2,5 mil på längdskidor, och jag är så stolt över mig själv. Så långt har jag aldrig åkt i hela mitt liv. Nu är det bara att kämpa vidare. Jag åker hem till Katrineholm på fredag för att gå på dop på söndagen (Lilla Julia ska döpas!) Så då ska jag ut och åka med pappa igen tror jag. Man får passa på när det är snö och jag har tillgång till skidor.

Emma o Malin. Två av mina allra bästa kompisar. Vad skulle jag göra utan dem?
Kanske inte det självklara kombon, men vi är oslagbara tillsammans. Vi är bäst.
Jag saknar dem redan!

Nej nu ska jag återgå till tv och kolla på Johan Falk. Ska borsta tänderna först, så jag kan krypa ner i sängs direkt när filmen är slut.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar