söndag 6 januari 2013

Dagen före..

Skolstart.
Imorgon börjar barnen och terminen kommer i gång på riktigt. Det känns som om våren är lång. Men jag vet ändå att tiden går väldigt fort, och att det är en massa avbrott med lov och röda dagar.

Helgen har spenderas i Katrineholm. Familjehelg med båda familjerna Josefsson. Det har varit mys, mat, promenader, skratt, familjequiz och självklart familjefys. Detta år var det halt, så vi tog inte ut oss maximalt på löpningen men träningsvärken kommer ändå krypandes idag.

Det blir spännande och se hur framtiden kommer att vara. Om/När jag och Rebecka träffar någon, kommer dessa personer hänga med på familjefysen eller kommer de tycka att vi är dumma i huvudet när vi står i en ring, gruppkramsliknande och ropar "Öh, Öh, Öh" och taggar varandra. Det är ju lite speciellt och Elin har snällt tagit avstånd från sportfånarna. Patriks Hanna skulle inte följa med har han sagt i alla fall. Inte heller hennes grej. Men jag älskar det. En bra start på det nya året.

Kom tillbaka tidigt till Stockholm eftersom Sixten inte var på topp. De fick göra ett besök på Kullbergska för han hade spytt hela natten. Lilla älskade lilla Sixten Blixten. Förhoppningsvis kan han få i sig lite mat och behålla den.
Jag ska istället roa mig med skidor på TV, tvätta och försöka organisera lägenheten. Kanske skulle vara kul med ett besök på Bromma Blocks. Får se hur länge de har öppet och hur mycket pengar jag har kvar på kontot. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar