lördag 18 augusti 2012

Mycket

På 24 timmar har jag dansat, druckit drinkar, käkat korv, åkt taxi, tittat på fina stjärnor, sovit, käkat frukost, cyklat, kramats, lånat bil, träffat Steffi och Simon, åkt till Uppsala, rensat lägenhet, plockat vinbär, slängt sopor, dödat tvestjärtar, kastat sniglar, blivit bjuden på lunch av Rebecka, letat efter nyckel under en grill, åkt till ett stängt blåsen, förbarmat mig över min glömskhet, träffat Tua och kramats, hälsat på Johannornas trapphus, gått i okända källare, smsat, shoppat på Ikea, burit grejor, pratat, gett bort vinbär, duschat, åkt pendeltåg, pratar i telefon, blivit upphämtad av snälla Viktoria, blivit bjuden på middag och bio, käkat godis, blivit rädd, skrikit, njutit av varma sommarvindar och inspekterat ett blivande barnrum.
Nu är jag trött. Imorgon ska jag ta sovmorgon. Jag ska sova tills jag vaknar.

Sen ska jag springa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar