lördag 22 januari 2011

Lördag

Ny dag, nya möjligheter.
Idag ska jag:
Dammsuga
Plocka in kläderna
Rensa bland lite kläder
Gå ut med källsorteringen
Skriva ihop mina anteckningar från föreläsningar och seminarium
Bädda sängen
Äta frukost
Sms Vickan om boken
Rensa min strumplåda
Styrketräna
Pumpa upp min pilatesboll
Epilera benen
Skriva min engelska uppgift (börja i alla fall)
Köpa kuvert, måttband och inflyttningspresent till Rebecka
Gå på bolaget
Ringa Henrik
Organisera en mapp för terminen
Klippa naglarna
Måla tånaglarna
Tillaga en älgstek
Hitta himla tv 11 (har inte lyckats ännu)
Kolla på Sveriges match mot Sydafrika (om jag hittar kanal 11)
Sverige - Serbien (18.15)
Inflyttningsfest hos Rebecka


Det kanske ska nämnas att jag älskar listor.
Vad jag älskar ännu mer är att stryka saker från min lista och känna hur nöjd man är med sig själv. Antar att det är dax att sätta i gång. Frukost blir det först. Ägg och yoghurt.

1 kommentar:

  1. Listor is the shiiiiiit!! Eller.. Snarare så är att stryka punkter från listor the shit!

    SvaraRadera